کد خبر: ۵۳۹۶۹۹
زمان انتشار: ۰۶:۱۹     ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
گزارش اختصاصی ۵۹۸؛
آقای پزشکیان! کرسی آزاد اندیشی را چگونه برای خود تعریف کرده‌اید که به هم ریختن نظم عمومی دانشگاه، حمله به سلف و شکستن شیشه و به آتش کشیدن دانشگاه از مصدایق آن شده است؟!
کدام کرسی آزاد اندیشی آقای پزشکیان؟! + ویدئو

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه تحلیلی خبری 598؛ مسعود پزشکیان در جریان جلسه تکریم و معارفه وزیر علوم اظهار داشت که دانشجو نمی‌تواند آدم بدی باشد، او فردای مملکت ماست. پزشکیان همچنین گفت که دانشجو حق اعتراض دارد و ما باید جوابش را بدهیم چراکه یا حرفش حق است که باید اطاعت کنیم یا اینکه نه، پس باید هدایتش کنیم.

وی در ادامه و در کمال ناباوری تجمعات آشوبگران در دانشگاه در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ را از مصدایق کرسی‌های آزاد اندیشی دانست و بیان کرد که کرسی آزاد اندیشی یعنی بتوانم حرفم را بزنم؛ اگر منطق داری جوابم را بده و اگر منطق نداری، منطق من را بپذیر!!

معمولا افرادیکه در سطح کارشناسی و تخصص یک رشته آکادمیک قرار دارند و به عنوان یک چهره فرهیخته و بعضا سیاسی دارای جايگاه‌های اجتماعی همچون استادی در دانشگاه یا حتی نمایندگی مجلس و یا ریاست‌جمهوری هستند، هنگام روبرو شدن با یک پدیده یا رفتار، با یک سنجه مشخص و منطقی صحیح آن پدیده یا رفتار را قضاوت (تایید یا رد) می‌کنند.

حال سئوال اینجاست، کدام کرسی آزاد اندیشی آقای پزشکیان؟! دقیقا از کدام منطق سخن می‌گویید آقای رئیس جمهور؟!

کرسی آزاد اندیشی را چگونه برای خود تعریف کرده‌اید که به هم ریختن نظم عمومی دانشگاه، حمله به سلف و شکستن شیشه و به آتش کشیدن دانشگاه از مصدایق آن شده است؟!

آیا فحاشی و بی ادبی عده‌ای در محیط علمی و مقدس دانشگاه، ارتباطی با منطق و آزاداندیشی دارد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها